Kundsamtal kring försäkring
Utbildningen vänder sig till dig som har en affärs- och kundstödjande snarare än en rådgivande roll så som t.ex. informatör, kundtjänstmedarbetare, administratör, assistent, förmedlarkontakt eller liknande.

Innehåll

Utbildningen är baserad på branschgemensamma kunskapskrav och stärker dig i din roll och i ditt affärs- och kundstödjande arbete. 

Utbildningen genomförs på distans och består av flera interaktiva e-kurser varvade med olika typer av övningar. Utbildningen avslutas med ett målgruppsanpassat kunskapstest. Efter genomfört kunskapstest med godkänt resultat utfärdas ett diplom.  

Kursen omfattar:

Studietid
Ca 20 timmar
Tillgänglighet
Kursen är tillgänglig direkt efter anmälan och i 365 dagar, om inget annat avtalats.
Pris
4 995 kr exklusive moms.
”Innehåller många viktiga delar jag är tacksam att ha fått ta del av. Det blir lättillgänglig kunskap i och med variationen av format”

Skräddarsydda företagslösningar
Är ni flera deltagare från till exempel samma företag hjälper vi er att ta fram ett upplägg som är anpassat efter era behov och önskemål.