Vanliga frågor och svar

FAQ
Hur anmäler jag mig till en utbildning på InsureEds lärplattform?

Du registrerar dig genom att registrera ett konto och sedan kan du anmäla dig till valfri kurs utbildningskatalogen.

Hur betalar jag?

Betalning sker via faktura.

Hur länge kan jag använda en köpt kurs?

Tillgång i tid för en kurs styrs utifrån avtal.

Hur vet jag vilka kurser som min verksamhet behöver?

Kontakta oss så kan vi vägleda er.

Inkluderar priserna moms?

Moms tillkommer på samtliga priser. 

Kan jag ångra köp av en kurs om jag påbörjat den?

Om du påbörjat kursen, gör vi inga återbetalningar. 

Kan jag vara säker på att jag uppfyller kravet på minst 15 timmars utbildning per år?

Kursens information om studietid är vägledande gällande omfattning i tid.

Kan utbildningen kompletteras med lärarledd utbildning?

Självklart kan vi det. Vi erbjuder skräddarsydda företagslösningar till företag och grupper.

När kan jag påbörja utbildningen efter att jag köpt den?

Du kan påbörja utbildningen direkt efter köpet.

Vilka personuppgifter sparar ni om mig?

För att läsa mer om hur vi hanterar era personuppgifter ber vi er ta del av vår dataskydds och IT-policy.

Vilket lösenord har jag?

När du registrerar dig hos InsureEd skickar vi ut en bekräftelse med användarnamn och lösenord. Vi rekommenderar dig dock till att använda mobilt bank-id. 

Du får gärna kontakta oss om du inte hittar svaret på din fråga här.